Friday, January 13, 2006

dagens helsestatus

For å berolige folk, spesielt familie kan jeg si at jeg er heeeelt frisk! Alt er fryd og gammen + jeg har blitt solbrent på skuldrene, noe som er bra i tilfelle du lurte. Ellers tror jeg ikke jeg feiler noe, men det er kanskje ikke alle enige i..?

Uansett: SINDRE HAR BURSDAG!!!! GRATULERER SÅ MASSE!!
Senere skal vi ut å spise for andre gang i dag før vi skal ut å more oss, jippi! I morgen blir det bål i hagen til meg og Sindre, party party og masse gøy:)

3 comments:

Sven said...

Hei
Jeg og Solveig har snakka om å ha en bønnebrev-greie på email(Muligens på msn). Hva synes du? Kan du spørre sindre også? (Du kan svare her, jeg skjekker bloggen din med gjevne mellomrom -:)=

Sven said...

Jeg tenkte også på å opprette et forum et sted.
(hILSEN sVEN eRIK)

Lill Therese said...

Kristin, nå MÅÅ du skrive noe her snart!!! Jeg vil jo høre hvordan du har det! Upgrade, honey!!
:) Håper alt er vel!