Monday, March 12, 2007

Tired thoughts

It's been a while since the last updates. I have this growing pile of thoughts and pictures to share, but i don't seen to find the time. It's not very late, but I'm tired! We'll see, maybe they come, maybe they don't:)

I've been reading a lot of blogs lately, WOW! People are so creative, funny and there are so many exiting lives! The pressure of having to write in a catchy and intelligent way is increasing with every new blog i visit. It doesn't help that i've been caught in the horrible game of "blog tag". The rules say i have to write six things about myself, things that's not common knowledge. Hmm, i am sorry my dearest Claudius, my dancing queen, but i think i will break the circle. I can't really come up with any fun facts right now. Not that i'm boring and haven't done anything wild, i just can't make a list. So, maybe you can help me? If people comment and give me some good ones, i'll write them in a list:) Yeah, I like that version better!

Ok beloved, i'm going to bed! Comments will be highly appreciated:)

6 comments:

litt matgale ingeborg said...

hei tilbake;0)
snart london!!! yess!
tuddelu!
-ingeborg:09

Kristin said...

Hei:) gleder meg til du kommer tilbake til Norge, så vi kan være mer sammen, har ikke akkurat blitt mye de siste åra... Når kommer du tilbake forresten? jeje, back to the books... blæ...

Kristiiin said...

Hehe, kommer hjem 2 juli tror jeg. Noreg i mitt hjarte!! JA, er VELDIG med paa aa moetes. Endelig faar jeg se alle jeg vil se!!! kos deg med boekene! hihi:)

Claudius said...

Hei baby!

Hver gang jeg surfer innom her blir jeg helt henført av engelsken din. Det er akkurat som om en barsk mulatt skulle ha prata til meg på fransk. Skjønner ikke en dritt, men det er ikke poenget heller. Blir varm over det hele og myk som smør. Sånn effekt har den fancy engelsken din på meg. Neida... Mulig at han deilige franske mulatten hadde fått hakket mer effekt, men jeg er i alle fall imponert over dine språkferdigheter!

Sitter her stuck i Oslo og lengter etter bedre tider. De kommer forhåpentligvis om ikke så lenge. Det kan for eksempel bli hvis jeg få treffe deg i sommer! Har planer om å reise til Sør-Amerika til høsten. Håper å treffe deg før det.

Apropos deilige biffer med uforståelig språk: Jeg skal henge en del i Brasil og skjønner ikke et fnugg av portugisisk. Med de lekre strandløvene spradende omkring på Copacabana kan det bli farlig!

Lenge leve god moral...
Lenge leve uforståelige språk

Tu eres hermosa y me encantas!

Kristiiin said...

Ord kan ikke gi uttrykk for gleden som bobler opp i med naar jeg leser at folk vil se meg igjen! hihi, meg? Hvofor? TUSEN TAKK! Jeg har venner, hihi, hvem skulle trodd det, hehe:) kristin og MAgnhild, GLEDER MEG TIL VI MOETES!!!!

Séraphine said...

Goood påske til deg og!!!! Håper du har hatt og fortsatt har det fint! Idag har Ingeborg bursdag så vi har hengt i en park i sola, ikke ille:) Akkurat nå er hun og jeg hjemme og jobber litt,mens de andre Londonfolkene er på Louvre:) Og yeij du, vi sees i London om en uke, det blir cool:D