Friday, December 30, 2005

Tilbake på solskinnsøya:)

Endelig har jeg gassisk jord under barføtte ben igjen, herlig! Landet tidlig i går morges, var utrolig trøtt så jeg sov noen timer på misjonsstasjonen på Isoraka. Min kollega Sindre og hans kjære Elin kom også til Tana den dagen etter ferie på Nosy Be, sammen tok vi taxi brousse med gassisk musikk strømmende ut av høytalerene. Idet jeg skrur opp mp3 spilleren for å overdøve de uendelige kjærlighetsballadene gikk det ihvertfall opp for meg at jeg er tilbake. Det tok litt over tre timer før jeg igjen kunne rusle inn i leiligheten min. Det var ikke lenge jeg var på bena, var utslitt og la meg vel rundt halv åtte, hehe. Rett før jeg fallt i dyp søvn banket det på døra. Da var det en jentegjeng fra koret som kom får å hilse på, koselig det men jeg var ikke akkurat helt til stede. Uansett, etter å ha snakket litt med de, kunne jeg endelig la søvnen ta overhånd, deilig:)
Dagen i dag har gått med til soving, åpning av advenstkalender og hilse på de som er på tunet. Det er så utrolig deilig å være tilbake, men jeg kjenner på kroppen at det ikke blir så sent i dag heller.
Minner alle om at jeg er veldig glad i å få mail!

1 comment:

Anonymous said...

Du Kristiiin, jeg har veldig lyst til å komme på besøk til deg!!! Men det føles liksom ikke som det mest fornuftige å gjøre... hehe! Jeg skal jo lese fransk, og da vil jeg kanskje heller lære gassisk. Problem!!!