Monday, August 27, 2007

South America??

Why do put this map on my blog?? I usually just put them out when i go places, so does that mean i have some new plans?? YES!!!! I`M GOING TO SOUTH AMERICA!!!! dates are set and tickets are paid for:) :) I`m so HAAAAAAAAAAPPY!!!!!!!!
My friend Magnhild, arrives in october and leaves againg in May, next year. In december, after exams, i fly down to spend a month with her:)
The plan is to meet up un Chile and travel through Argentina, Uruguay and end up in Rio de Janeiro in Brazil. Me? exited? Yeah babe!!! If you have any great ideas on things i just "have to do", hit me!

Since we`re talking really expensive tickets, i`ve now got a new job. I`m a pizzadriver at "Dolly dimple`s:) hehe, you call, i deliver!!!

2 comments:

Elisabeth said...

du tar virkelig de rette valgene. Sør-Amerika og Pizza-bud. Supert.

Anonymous said...

hei vennen min
nå er det lenge siden. jeg har vært så opptatt vettu, med skole og leilighet leting. fortsatt ikke funnet noe. skal på to visninger nå snart. håper virkelig det ordner seg... lei av å pendle... jeg sitter å tenker på jeg kanskje skal prøve å få tatt en tur til kristiansand jeg? hadde ikke det vært kos? jeg hadde muligens tnekt meg ned en tur i uke 40 eller noe, siden jeg bare har skole mandag og fredag den uka. tenkte jeg skulle hilse på søster, kan jeg hilse på deg også??? hvordan går skolen da? jeg vil også til sør afrika, heldig gris... klemmer og kos