Saturday, October 01, 2005

volleyball i regnet


Hver lørdag pleier vi å spille volleyball sammen med en del gassiske ungdommer. For meg og andre er det et av høydepunktene i uka. Denne uka ble det ikke volleyball på lørdag pga en konsert, derfor tok vi det på fredagen. Vi var vel en ni stykker som spilte, litt få siden det ikke var på den vanlige dagen. Etter en times tid så vi at noen stooooore mørke skyer kom mot DNS. Det varte ikke lenge før det høljet ned store tunge dråper. Vikinger som vi er fikk vi alle til å fortsette å spille, det ble kjempegøy! Volleyballen ble klissvåt og full av sand, ikke deilig å ta imot harde baller akkurat:) Vi spilte i sikkert en time mens det pøste ned, ble iskald etter hvert. Siden jeg og Karianne var de som absolutt ville spille i regnet kunne ikke vi gi oss først, uansett hvor kalde vi var. Bildet over ble tatt etter kampen, rett før vi tok oss en deilig varm dusj, herlig.

1 comment:

Anonymous said...

jah..der var vi ja, du og jeg..ganske deilig om jeg må si det selv. kan jo fortelle at det ikke var så kult likevel egentlig, jeg er tett i nesa og smaker ingenting i halsen i dag.. gleder meg til biff og pommes frites likevel i kveld. kos!