Sunday, June 25, 2006

BUHUUUU!!!!

Saa var dagen her, eller den var der i gaar.... Jeg er paa vei hjem! Naa sitter jeg paa en fantastisk overpriset internett ting paa flyplassen i Amsterdam. Her skal jeg vaere de neste fem timene og unnet meg derfor en 30 minutters adgang til verden. Det er helt forferdelig aa dra herfa! Jeg kan ikke beskrive det en ting er aa forlate alle vennene jeg har faatt, men det saa mye mer jeg forlater. Det er en jobb jeg elsker, en levemaate jeg aldri vil faa i norge, en folk som har tatt imot meg med aapne armer +++++ Jeg trenger vel ikke aa utdype saa veldig at jeg graat en del da jeg dro, hihi. Det ble maaange taarer, klemmer og deling av haap om aa sees igjen om ikke saa alt for lenge.

Den siste uka mi i Antsirabe skulle bli en rolig uke, skulle ha god tid til pakking og gjoere ting en siste gang. Det gikk ikke saa bra.. Jeg har stressa som en gal for aa faa baggasjen klar of huset halvei toemt for alle mulige ting som ikke skulle bli med. Men, det har vaer gost aa stresse. Det fordi jeg har hver dag vaer med folk som vil si adjoe, som vil savne meg og som jeg har blitt utrolig glad i. Derfor gjoer det ikke noe at jeg naa sitter her doedsliten, det har vaer en fantastisk avsluitniong paa en enda mer fantastisk aar!!!!!!
TUSEN TAKK til NMS som sendte meg ned hit, dere hadde tro paa meg, det hadde ikke jeg saa mye av, helidgvis saa hadde dere rett hehehe:)

Naa er den dyrebare tiden (bosktavelig talt) snart over, veldig kjipt! Tror jeg skal finne meg en benk som er litt behagelig aa slaa meg ned med snop og nyinnskjoept bok.
Da snakkes vi da:)

(Maa bare si at jeg er veldig veldig sliten naa, saa hvis det er setninger som dere bare ikke skjoenner saa beklager jeg (spes til deg Martha;) hehehe savner deg!)

No comments: