Saturday, June 10, 2006

Jeg lever!

Livet går opp og ned, ja, alt i livet gjør i grunnen det. Det gjelder også min innstats når det gjelder mailskriving og bloggskriving. Noen vil vel kanskje si at jeg har hatt flere dårlig perioder enn gode, men jeg må tilstå at dette har gått mye bedre enn forventet!
Tenkte bare jeg skulle ta noen "faktasetnigner" nedover, litt sånn om det jeg burde ha sagt for lenge siden:)

* Jeg skal jobbe i Brentford i London til neste år, bo hos en familie og få egen sykkel:)
* Vi har spillt in "Lemuria" på cd, kjempegøy! Jeg rapper, hihi!
* Jeg har pakket ned alle tingene mine og sendt dem med container, måtte skrive lange lister på fransk, herlig!
* Sang på den franske alliansen i dag, det var gøy. Skummelt, men moro:)
* Familien Johansen har resit, så nå er det ganske tomt her.
* jeg vil ikke hjem!!! buhuuu!!!
* Jeg jobber enda på fattigskolen, trives sååå godt!!!
* Var på shopping i Tana, bare en drøss med suvenirer, måtte jo fylle kvota i containeren!
* Savner enda kameraet mitt, men skal spare til sånnet ånkli ett når jeg kommer hjem.
* Sindre har mista mobilen igjen, og fått ny igjen.
* Jeg har levert inn stoff til tre kjoler, hihi, gleder meg!
* Skal i konfirmasjon sammen med sindre til vår venn Jana den 18 juni, det blir gøy.


Sånn, det var da litt og mer skal det bli, en annen dag:) Tuuusen takk til alle dere som gidder å lese alt det jeg skriver, ganske uvirkelig i grunnen.

4 comments:

Torunn og Christoffer said...

London!!!! Kristin, da...og jeg som hadde haapet at du ville vaere hjemme et aar... (mangler noen norske bokstaver fordi jeg er i Ukraina). Du kommer nok aldri hjem igjen... men jeg er glad i deg likevel :)

Kristiiin said...

Kjære Torunn min! Takk for at du leser og skriver kommentarer, det er ikke så mange som gjør det. Nei, det blir nok en stund før jeg kommer til å bo i Norge. Har planer om det etter London da, men kan ikke garantere det. Får se hva som skjer:) Ukraina, kult da!!! Lykke til videre, er jo hjemme snart nå jeg....

Princess Of God said...

Hei kjære kristiiin!
kom over bloggen din akkurat nå...så gøy at du også har blogg=)
håper du får en knall sommer!
goklem fra meg

Anonymous said...

Hei Kristin..tenkte jeg skulle slenge inn en hilsen til deg her..håper du har det bra :) takker så mye for at du var en så god støtte for meg på compact..håper du får et nydelig år i england Hilsen Mads Christoffer