Wednesday, September 13, 2006

A night on the town

We in the team have different "days off", Miko and I don't work on fridays. Hildegunn has also the day off then, so we usually hang together then. On saturdays we get the day off if there's nothing special happening. This saturday there was nothing going on, so we went to Central London. We were five girls and went to a lot of different places. We went to Kensington, Notting Hill, Portebello Road,Covent Garden +++
During the day we came up with the idea of going to a musical. We searched for some pretty cheap tickets, found them, bought them and went! We saw "Footloose", it was awsame!!! It was my first real musical, and i truly loved it! The music, the actors, the stage and lightening, and offcouse the dancing, WOW! We went dancing out of there full of energy when it was finished.
Now I'll start saving up for a new one. I hear "Dirty Dancing" is on it's way, anyone jelaous?

6 comments:

Anonymous said...

Heisann....
Silje silje og marit fra lyngdal her.....
Vi tenker oss en tur til london ei helg i november. Hadde vært kult å treffe deg og se hvor du jobber og sånn.....
Vet du forresten om noen greie og billige steder å overnatte? Regner med du har litt mer peiling enn oss;) hehe..... Håper å høre fra deg. Hilsen Siljesiljemarit;)

Kristiiin said...

Lenge leve Lyngdal! Jeg har ikke oversikt over naar jeg jobber og saann, men maa jo ta meg tid til aa moete dere. Men, hvis dere bare blir ei helg saa tror jeg ikke dere faar tid til aa besoeke kirka mi, den er litt utafor kan man si. Hvis ikke dere kommer til heathrow, da er jeg rett i naerheten:) Sjekk YMCA stedene, vi bodde paa Indian YMCA, greit nok vil jeg si. Ellers har jeg ikke mer peiling enn dere enda. Si ifra naar dere har en dato, dette blir bra!

Anonymous said...

JA! Det er jeg faktisk! Ikke bare litt sjalu, men veldig!

Anonymous said...

hei...vi kommer torsdag..hm det blir vel 9 november, på ettermiddagen en gang, og er til mandag 13..reiser vel til flyplassen søndag kveld..skal ta et supertidlig fly mandag morgen...kommer til Stansted. Vi vi tenker oss på sighting, shopping, musikal og Madam Tussauds=)Typisk London ferie..hvis du har noen tips, så er vi veldig åpne for d..ingen av oss har vært der før..Vi var på nettet og sjekka YMCA, så greit ut det egentlig..så mye mulig det blir der..si i fra hvis du har noen hotte tips om hva London har å by på, så snakkes vi vettu..mye mulig face to face!

Kristiiin said...

Halla!
Jada, noen tips har jeg vettu:) Dere maa komme dere til Camden. Veldig lett aa komme til med tube'n, saa det er bra. Det er saann marked ting, stooooort, med utrolig mye kult. I tillegg er det ogsaa mange velkjente butikker. Det er der alle unge elsker aa dra. Pluss, de har mat fra hele verden, veldig moro! bare ta komtokt paa mail ogsaa, jeg skal proeve aa finne ut om jeg har fri. Har aaltid lyst paa en tur til Camden. Si ifra hvis det er noe annet.
Kan si hvor dere faar litt billigere muscal billetter og saann, alltid greit det:)
Schnakkes!

Anonymous said...

I want to do that too!! *jealous*

Hm.. Nå har jeg skrevet tre kommentarer på engelsk. Jeg blir helt satt ut av all denne engelsken, jeg.
Noen ide om når jeg kan komme? :)
Klem.