Saturday, December 09, 2006

Catching up

Since my past contains four years in two different boarding schools, i have friends all over the country. In one way it's nice, but it's also quite frustrating trying to meet them. Luckily i have some people still living quite close by, in Kristiansand. That's the city where i'm going to start studying next year.

After spending time with Toky, i went to Arnhild and Torunn's nice apartment where i spent the night. Today we finally had some sunshine, so me and Arnhild went for a walk. We met this scary, but beautifull swan. When i took the picture it was hissing at me!! I think it looks a bit funny:)


We've known eachother for years. I think i met Arnhild in a tree (no, not kidding) when we were about five or something. We have been friends since then, but after we started in different schools at age sixteen we haven't met that often. It was great meeting again, i just wish i could stay longer.

Hope to see you soon!

4 comments:

Lill Therese said...

HVA?? Har du VÆRT i Kristiansand??? *veldig skuffet*

Kristiiin said...

Det var bare så vidt!! Jeg tenkte på deg!! LOVER!! Jeg SKAL tilbake og jeg SKAL se deg før jeg drar!!!!!

Claudius said...

rrJOhooo!

Fint bilde av to kjernesunne norske jenter som er fostra opp på tran og røkt laks. Flotte er dere!

Surfer innom bloggen din i ny og ne og får friska opp engelskkunnskapen min. Må virkelig si at jeg er, og har alltid vært, imponert over dine språkkunnskaper! Holder på å lese anatomi om dagen og har lært der at noen har et mer velutviklet språksenter i storhjernen (cerebellum). Tror ditt tar mesteparten av hjernen din. Eller det var kanskje ikke helt bra sagt? Det vil jo si at du er ganske dum på mange andre områder og det er du jo absolutt ikke!

Hope to see ya soon!

Feliz navidad!

Kristiiin said...

Å Magnhild, som eg saknar deg!!!

Takk for komplimenter, men jeg følger meg virkelig ikke så flink. Gassisk kursene i fjor drepte mitt lille håp om at språk var min ting. Men, jeg er jo unik i min mix, som alle andre:)

gracias!!