Tuesday, August 12, 2008


Tadaaa!!

I should show you some pictures from my new home in Kristiansand, but i don't have any. So you'll have to settle with this weird one instead:p



Let me tell you about my new home, pics will have to come later. I'm gonna live about 10 min cyckle from uni, with two other girls, Mari and Sarah. Mari I've gotten to know a bit and she's great! Haven' t met Sarah yet, but we're already facebook buddies:) We (or Mari) have one child, Adrian! He's a grey and white kitten who just melts your heart. Mari, Sarah, Adrian and me live in a cozy little red house, with a garage and pattio. It's gonna be a fantastic year!


On saturday me and my dad loaded up the car and set off to start making my room mine:) I stayed until sunday and by the time i left, my stuff was everywhere and it started to feel like home.


I'm so exited about moving in! It happens on saturday, four days to go! Yaaay!!


.......Well, i better was a few more shelves now:)

1 comment:

Bjørg Marit said...

ÅÅÅ høres veldig kosleig ut. Hadde vore gøy å besøkt deg! Åssen trives du så langt på studie? Det var min første dag i dag.. mykje info og noe eg hadde fått med meg som var feil, men ellers heilt topp, trur det kommer til å bli veldig gøy. Nå får eg jo virkelig prøvd meg!
Men savner deg snuppa!!!!