Friday, September 23, 2005

Søndagstur


På søndag var jeg og min venninne på en liten søndagstur. Da gikk vi til Østparken som det heter. Der ble dette bildet tatt, morsomt turistbilde, Karianne foran to gassiske kuer, hehe:)

Karianne kom til Madagaskar for tre uker siden. Hun jobber som engelsklærer på en fattigskole i byen og skal bo her i et halvt år. Er veldig glad for at hun kar kommet, gøy med flere ungdommer å henge med.

På vei til Østparken gikk vi av hovedveien og inn på en litt trangere grusvei. Mens vi gikk bortover kom det en stor lastebil bak oss, den bråkte skikkelig. Det var trangt og vi kom oss ikke av veien. Vi stoppet opp og da stoppet bilen også, Plutselig ropte Karianne: "Kristiiin! De har geværer!" Jeg snudde meg og da så jeg at på lasteplanet satt det kjempemange soldater. De stoppet fordi vi stoppet. De sendte oss noen slengkyss før de kjørte videre, hehe:) Vi ble helt satt ut, rødmet og begynte å le som bare det. Det var en ganske morsom opplevelse. Ikke lenge etterpå tok vi dette perfekte turist bildet.

Hadde bare lyst til å dele det med dere, snakkes!

4 comments:

Anonymous said...

Det er spennende aa lese om det du opplever Kristin! Skulle gjerne vaert der med deg vettu. Kos deg masse paa Madagaskar!

Anonymous said...

hei kristin :)
bra du er på nett du og..tipper det er koselig å ha ei norsk jente å snakke med ja..vi har sunget med skolekoret på hald i kirken idag : )snart middag.jeg drar til thailand 5.okt...hjelp !kos deg masse videre,du har jo vært borte lenge alt.
stor klem anne på hald = )

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Hei Kristin!
Gøy å følge litt med på alt som skjer! Håper du får masse ut av året, lykke til med alt som måtte møte deg : )
- Siri