Saturday, May 20, 2006

Hipphipp HURRA!!!


Dere trodde kanskje jeg skulle skrive om 17 mai, men nei! Vil bare legge inn en liten hilsen til min kjære kjære søster Monica som har bursdag i dag! Det er den smilende snuppa på bidet, hun er den sportye delen av familien.

Gratulerer med dagen!!!!!

Håper du får en super dag med mye gøy, skulle ønske jeg var der for å feire deg!

Når det gjelder 17 mai skal jeg avlegge rapprort, må bare få tak i noen bilder, savner kameraet mitt, buhuu!! Håper alle mine kjente og kjære har det bra, nå er det ikke lenge før jeg returnerer til fedrelandet. Vel, må stikke, snakkes!

2 comments:

Torunn og Christoffer said...

Kristiiin, min kjære Kristiiin! Plutselig slo det meg at jeg savner deg dypt og inderlig!! :( Dumt at du ikke kommer hjem før 25.juni... Hadde nemlig tenkt å spørre om du ville bli med til Ukraina om ei uke. Var på møte med Håkon Fagervik i helga, og han nevnte at han skulle til Ukraina på teltmøter i neste uke (telt med plass til 35000!!). Fett! tenkte jeg, og så bestemte jeg meg for å bli med :) blir der bare 5 dager, for jeg må hjem og jobbe...og så drar jeg til Hviterussland 23. med et team fra Salem. Jeg prøver å følge i dine fotspor, o' store bereiste venn!

Har du noen reisetips til meg? aner ikke hva jeg går til, skjønner du...

ps! Her er temperaturen fantastisk :P

klemmer

Torunn og Christoffer said...

Å, jeg glemte jo å gratulere Monica med dagen! Gratulerer med dagen, Monica!!! (litt på etterskudd, kanskje...)

:)