Tuesday, October 10, 2006

Upgrade!

Hello friends! As you see on the left side i have got a new message thing! My dear Anne Marie helped me with it just now. Now you don't have to enter the "comments" thing to leave me a message, great or what?

To all my dear readers, THANKS for leaving comments!!!!! It makes me wanna write every day! But, as you probably know my access to internet isn't much to brag about..

Right now i'm at Anne Marie's place (check out her blog! Link on the left). I'm being a bit unsocial but i'll find a way to make it up to her:) The last days has just passed without any big happenings really.. Hmm, but there is probably something i should mention.. Oh, the youths in St. Pauls had the service on Sunday, it went really well!

Hopefully I'll get some more internet time tomorrow, i'll try to write something interesting, hehe:)

Hoping for lots of messages in my new box thing!

4 comments:

Princess Of God said...

kristiiin!wow, goy med blogg, goy aa lese...sitter paa en liten internett sjappe i etiopia i en by som heter Sheshamenne utenfor landsbyen Koffale som jeg bor i.
digga det bildet av deg med himmel og et fly i bakgrunn!
Vil du komme paa te ikveld? har veldig god te i det lille huset vaart!du er hjertelig velkommen!
love

Claudius said...

Hei Kristiiiiiiiin!

Her kommer en liten hilsen fra meg! Måtte bare stikke innom bloggen din og si hei til den kuleste dama som befinner seg i Storbritannia for tiden. Posh and Becks kan ikke måle seg med utsrålingen til miss Stålesen fra Lyngdal!

Må også si at du imponerer meg med engelsken din. Det har du forresten alltid gjort, men dette her går over alle grenser. Følte et lite press om å legge ut kommentar på engelsk, men fant ut at du ikke kom til å forstå noe av engelsken min likevel.

Håper du har funnet deg noe god mørk sjokolade du kan mikse deg selv til å bli sjokoaldemelk med! Dårlig av miksemuligheter her i Oslo. Melk + melk blir bare skummet melk, det vil si gjennomsiktig hvitt. Æsj!

Melk + sjokolade = Deilig, mørk kakao. 50% sjokolade, 100% passion.

Nei, nå skal jeg slutte med tullpratet mitt. Håper at du har det flott i Greit Brittn og at livet er bra for deg på alle måter. Savner å ha deg i NOrge og gleder meg som en unge til å se deg igjen!

Siden jeg føler at du har en ganske så internasjonal blogg, så avslutter jeg på spansk her. El proximo año voy a vivir en Recife en Brasil. Ahi quiero aprender el portugues y mejorar mi español. Me encantan estos idiomas y siempre quiero aprender mas y mas. No puedo imaginar como va a ser vivir en Brasil. ME ENCANTA este pais!

Du ruler, Kristiiin!
Stikk gjerne innom bloggen min www.miclaudius.blogspot.com

Stor klem fra Claudius

Kristiiin said...

CLAUDIUS!!!!!!!! jeg savner deg! det var da veldig til skryting da, roedmer jo helt, hihi:)
Jeg skjoenner ikek spansken, selv etter et aar med Kurts vise gloser surrende i hodet, trist. Har vaert innom din finfine blogg, og der skal jeg tilbake.
Joa, masse sjokolade her, hehe. Ble faktisk sjekket opg for to dager siden da jeg satt saa uskyldig paa bussen. nei, en er aldri trygg, fysj og fy! Heheh:)

Gleder meg til aa se deg ogsa!! Naar det enn maatte bli! Ai dig ju! klemklem

Kristiiin said...

Foressten Jorun, jeg drikker te hver dag naa! Det hadde jeg ikke trodd for noen maaneder siden, hehe:)