Sunday, February 11, 2007

Je ne pas parle le français(???)

Last year i lived in a country where french is one of the official languages. But, i didn't learn anything! I know "hello" and "my name is Kristin" (no idea how to spell it though), but that is pretty much how far as it goes. Anyway, these coming days i will get the chance to learn som more! I'm going to PARIS!!!

Oh yes:) On tuesday Anne Marie, Torgeir and me are boarding the train and will hopefully end up in Paris. We'll stay with the two Norwegian volunteers working there, Ragnhild and Ingeborg to get a glimpse of their busy lives. We're also going to participate on a camp thing, i have a leaflet, but it's in french... Anyway, i am so exited!!!!
I'll tell you all about it when i come back:)

The rest of the lovely U-turn team, are going in April. It's a bit sad that we can't go together, but i think it'll still be great!!
So, as you probably understand there won't be any activity here the following ten days, HURRAH!!!

3 comments:

Claudius said...

Fy Kristiiin!
Får ikke lov til å oppleve så mye gøy når jeg er stuck hjemme i Norge med et berg av oppgaver og eksamenslesning foran meg. Sånt blir det bare sjalusi av og i følge hva som står i Bibelen er ikke det bra. Når du fremkaller sjalusi hos meg er du som bør ha dårlig samvittighet... Neida... Du er bare SÅ heldig! Neste år planlegger jeg å tilbringe langs Chile-kysten, så jeg er jo egentlig ganske heldig jeg også.

Må se deg før jeg drar! Vi to med "spisebord-rumper" må holde sammen. Tror kanskje min kvalifiserer som et langbord mens din er et nattbord, men bord er de da uansett!

Merethe said...

Du har reist til både Madagaskar og Paris ett år etter at jeg har reist derifra... Hmm...

Om du skulle være i tvil; Du er hjertelig velkommen til å komme når som helst hvor enn jeg skulle befinne meg! Synes det bare er koselig jeg vettu:)
Trenger ikke vente til jeg har flyttet igjen. (med mindre du vil unngå meg)

Kristiiin said...

Min kjaere Claudius, det forundrer meg ikke at biffene lokker mer enn studier og kalde vinterdager. Faar veldig lyst til aa slaa foelge, men no kjenner eg at Noreg kallar:) Ihvertfall for ett aar..
Seff skal vi treffes, vi skal "dekke med kopper og fat og servere den fineste mat;)" hoeres jeg noen si brownies?

Merethe, hvis vi skal foelge tradisjoenene saa burde jeg reise til oslo til hoesten... nei, soerlandet i mitt hjerte ass, men kan jeg komme paa "studietur" til deg? Lenge leve nettstudie!
I tilfelle du er i tvil, jeg kommer ALDRI til aa ungaa deg:)

Savner dere begge!!