Sunday, April 09, 2006

Påskeferie:)

I dag, om litt over èn time reiser vi avsted til Tulear. Vil bare si ifra så dere vet hvorfor det igjen blir helt dødt her.
Min kjære familie har vært her en stund nå og de virker veldig fornøyde. De har fått vært med på fattigskolen, barnehjemmet og fått sett mye av byen. Nå kommer vi til feriedelen av oppholdet, stranda! Gleder meg til å reise, skal bli deilig med litt ferie.

Ønsker alle venner og kjente en riktig GOD PÅSKE! Så snakkes vi en gang etter ferien. Jeg er tilbake i Antsirabè den 24 April, håper på litt internettmuligheter før den tid.

3 comments:

Anonymous said...

*Savne, savne Kristiiiin* Her på Antsirabe e det ikke fullt så spennanes når vår kjære skøyer og spilloppmaker e her. Men vi holde forhåpentligvis ut litt t.
Håpe du har det bra i Tulear:)

Kristiiin said...

AAAAAAA, Jenny min kjaere, ae savne dae aa!!!! har kommet til tulear naa, reiser til ifaty i morgen. Det er varmt her, oioioi:)

Du mener naar jeg ikke er der haaper jeg, hehe:)

Du!! de har sukkerroer her! snakkes! svett klem fra meg!

Anonymous said...

Jænni og Kristiiin, savner dere begge jeg! Har akkurat vært på skitur, føler meg virkelig i slaget når jeg kommer meg ut i sporet... I dag kladda det som bare det!!! Men det snør og det er jo litt koselig! Kjøp sukkerrør Kristiiin, så får dere testa de svææære knivene (kjøttøksene) deres:) Kos dere masse, masse!!!