Thursday, April 27, 2006

Påska

Som dere vet var min kjære familie på besøk i påsken. Her ser dere to bilder fra resisen vi hadde her på Madagaskar. Bildet av meg om pappaen min er tatt i Ranomafana, altså regskogen. Bildet av Monica ble tatt da vi var på tur med piroger. Var en dagstur der vi tok båt til en landsby, eller på stranden ved en landsby og hadde piknik der. Det be en veldig bra dag. Det ble mye bilkjøring, men jeg tror nok de synes det var verdt det, eller hva? Det var jo litt trist da de reiste, men jeg forlater jo hjemmet mitt her om to måneder. det er ikke akkurat lenge nei. Nei, nå er det sent, er klar for senga. I morgen tidlig er det jobb på fattigskolen. Vi skla faktisk ha utdeling av klær i morgen, alle ungene skal få noen klesplagg. Det blir stadig kaldere her nå, må kle oss godt om kvelden. Men, det er heldigvis enda godt og varmt om dagen, HURRA for det. Er absolutt et sommermenneske. Jaja, god natt!

Må bare benytte sjansen til å si at Elin reiste i dag, buhuuu! Det er skikkelig trist! Elin, det har vært utrolig bra å ha deg her, kommer til å savne deg masse. Du har gitt oss her på tunet sååå mye og er en fantastisk person å ha i nærheten. Gla i deg!

No comments: