Monday, April 03, 2006

Folk kommer og folk gaar

I dag er det mandag og jeg sitter paa en internettkafè i hovedstaden. Etter èn uke borte er det paa tide med litt oppdateringer. Grunnen til at jeg er her er at min kjaere Merethe reiste fra meg i gaar, buhuuu! Hun er vel i Paris naa tenker jeg, savner henne allerede. Men, i dag kommer FAMILIEN MIN!! Eller jeg haaper de kommer... De har bare 50 minutter paa aa finne frem i Paris, det kan jo bli moro aa se om de dukker opp, la oss haape det:)
Som dere vet har jeg vaert i Ihosy den siste uken, hadde hjemmeskole for Alma Küspert. Vi reiste mandag forrige uke og kom tilbake til Antsirabè paa loerdag, soendag reiste vi hit. Det var en grei uke det, skolen gikk ihvertfall veldig bra. Moro aa vare laerer for bare en elev, hehe. Ellers saa var baade jeg og Meretehe litt syke, saa da blir ikke ting saa veldig goey lengre.

Gleder meg saa til min kjaere familie kommer, skal bli saa goey aa vise dem alt! Vi skal paa skikkelig ferie, deilig! Vi reiser til Tulear og Ifaty paa loerdag, hvite strender, her kommer vi!
Naa burde jeg gaa aa handle inn litt kvelds og frokost, de er sikkert sulte naar de kommer. Skal skrive mer naar jeg kommer til Antsirabè. Da skal jeg ogsaa fotelle litt mer om Ihosy og selvfoelgelig legge ut noen bilder!

1 comment:

Anonymous said...

Nå sitter jeg igjen i Ål etter en fin måned på Madagaskar sammen med deg. Takk for at jeg fikk komme og dele dobbeltseng med deg! Hadde det utrolig bra der ute! Håper familien din kom seg greit frem og at dere koser dere! Klem fra mej