Friday, May 12, 2006

Brrrrrrr!!!!

Nå er det så kaldt her! Hver morgen før jeg spretter opp av senga legger jeg en plan i hodet mitt. Den går ut på å bestemme dagen antrekk, og deretter lokalisere dem slik at jeg fortest mulig kan dra dem på meg. Først når jeg har en ferdig strategi i hodet starter kampen mot kulda. Hver morgen stiller jeg i skjerf, ullsokker og varm genser, ja, jeg er i Afrika....
Det er ikke bare det at sommeren er over som slår meg når jeg hutrer meg opp av senga, det er det at jeg snart skal hjem!!! Billetten er bestilt, skal ha norsk jord under føttene den 25 juni. Litt kjipt å reise før nasjonaldagen den 26, men sånn må det bli. Kommer hjem til bursadgen min:) (den 29 for de som måtte lure)

Det blir så rart å komme hjem der hvor biff ikke er hverdagsmat og det ikke finnes possepousse menn som roper etter meg. Det blir så rart å bare være norsk, her lever jeg i en blandingsverden. Det slo meg da jeg i går sto og stekte komler på kjøkkenet mitt, mens jeg vrikket meg til gassisk musikk og så ut på bananpalma mi. Nei, jeg tror nok det blir en overgang å komme tilbake, men det skal jo bli godt å ha ubegrenset tilgang på melkesjokolade igjen da.

Jo, det var vel bare det jeg skulle si, det er kaldt! Er veldig glad for de ekstra ullsokkene jeg tok med for å si det sånn. Det triste er at myyye kaldere skal det bli... Brrrrr!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kaldt kaldt kaldt!!!!!
Okay, jeg gir meg. Akkurat nå sitter jeg med rulleskøyter på beina og skjerf rundt halsen, så det er ikke så innmari kaldt, men om morraen er det BRRRRRR;)
Det første jeg gjør om morgenen er å lokalisere morgenkåpa, og sjekke hvor stor del av kroppen som må ut fra dyna for å få tak i den...
Jeg vil ikke til Norge, jeg. Eller, jeg vil jo til huset, men ikke til Norge. Jeg vil være her. Men jeg vil til Kenya, da...
Gla i duuu!