Monday, May 08, 2006

oversikt over den siste uken

Hmmm, hvor skal jeg begynne mon tro?

* Etter påsken startet vi med "Lemuria". Det er et skuelspill laget av Anders Rønningen i samarbeid med elvene og lærerene her. Det øver vi på hele tiden nå, skal fremføres 17 mai. Senere skal det spilles inn cd og spillet skal brukes rundt om i Noregs land. Kult!

* Jeg er med i korpset! Hehe, vi er fem stykker og det låter himmelsk! For spesiellt interesserte kan jeg si at jeg er ei fløyte (meg), to kornetter og en (ooops, husker det ikke, flaut!) Jaja, vi består ihvertfall fire blåseinstrumenter og ei skarptromme, herlig!

* Spiller enda en del volley, ca to ganger i uka. Det kommer jeg vireklig til å savne når jeg kommer hjem og ikke minst når jeg reiser til London! Vet forresten ikke noe sørlig mer om jobben min til neste år, håper på litt info i løpet av uka:)

* Har ikke fått så mye sommerjobb som jeg ville, så jeg blir kanskje å finne på gatekjøkkenet til min beste venninne i Farsund, hamburger anyone?

* Har ikke så mye mer å skrive.. Rektor Reimar har bursdag i dag forresten, GRATULERER!!!

* Savner Elin!! Og jeg er langt ifra den eneste!

Sånn, nå kan jeg med litt bedre samvittighet gå til sengs:) Tafandry Mandry! (god natt betyr det)

2 comments:

Anonymous said...

WHEE, BRISTA KEEEE!!!! høhø.
Du har mange skrivefeil:P
Og så heter det "tafandriana mandry". Sånn, da var jeg ferdig med å være korrekturlakk;)
GLA I DUUUUUU!

Kristiiin said...

du ass.. gla i deg også martha lille;)