Monday, May 08, 2006

bla bla bla..

Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger... Ja, det har blitt noen av de i lpet av min bloggetid, og flere skal det komme, hehe! Nå er det jo pinlig lenge siden forrige livstegn, kan ikke bare skylde på at jeg har mye å gjøre heller. Har bare vært inne i en litt lat periode. Men, som alltid har jeg store forhåpninger om forbedring. Så, jeg prøver igjen. Synes bare det er så kjipt når jeg aldri har noen bilder, sånn blir det nåe en møter tyver på sin vei. Nei, jeg har ikke kommet helt over det enda, savner kameraet mitt!! buhuuu! Hadde tenkt å få en nytt fra Norge, men så er det ingen som kan ta meg til meg.. Hvis du leser dette og skal til Mdagaskar innen 17 mai, si ifra! Da blir jeg så gla! (Er en mester på rim)

Noen kommentarer? Vennlgst klikk på "Comments" linken under og tøm ditt hjerte:)

No comments: