Friday, May 12, 2006

Sommer i Sør


Noen lurer på hvorfor jeg må hjem 25 juni, jo det skal jeg si dere. Som de fleste har fått med seg så har jeg gått på Bibelskolen i Grimstad. Hvert år har de et stevne som heter "Sommer i Sør". Det blir en kjempebra leir hvor Carola står for den perfekte avslutningen. Vel, der skal jeg være leder! Skal være med på barneopplegget og i tillegg være leder for en gruppe tenåringer som skal prøve seg som barneledere. Tror det kommer til å bli kjempebra! "Sis" starter 1 juli og da må jo jeg være i Norge. Jeg har jo lyst til å se litt av familie og venner før jeg stikker, derfor reiser jeg altså den 25. Så, sånn var det:)

1 comment:

Anonymous said...

Hei kjære!
Ville bare legge inn en liten hilsen. Jeg er i Bergen på besøk hos storesøster, koselig det! I dag har vi vært i nordkirka. I går var vi der på "pubb-quiz". Vi kom på 18. plass... av noen og 20...