Monday, July 17, 2006

Besøk av familie

Forrige uke hadde vi besøk av mine herlige tantebarn. Da var det bare å grave dypt etter ekstra energi etter lange dager på jobb. Bildet ble tatt på torsdag tror jeg, da var vi å bowlet og etter ble det selvfølgeli is!!! Må kanskje nevne at Adrian slo meg med 2 poeng, men det var så vidt.. (til mitt forsvar, han hadde grind på, hehe) Vi hadde det veldig gøy.
Så kom helga og da var det tid for å dra på STRANDA! Det er noe jeg savnet i Antsirabè, der var det ikke no strand nei. Vi dro tidlig på morgenen og mine kjære var ikke hjemme før i firetiden tror jeg. Jeg dro litt før dem, har ikke helt strandkondisen i toppform enda. Men, klarte da å få litt rødfarge på kroppen.

I tillegg til tantebarn har vi besøk av fire andre familiemedlemmer. Det er veldig koselig å få besøk, bare kjedelig at alt jeg tenker på når jeg kommer hjem er senga mi. Håper det går bedre denne uka, nå er jeg jo litt mer inni det.

Til Adrian og Benedikte, takk for at dere var her, kjempegøy!!!!
Her ser dere min tøffe nevø Adrian som koser seg i den varme sanden, hehe:)

No comments: