Monday, July 31, 2006

Forandring fryder!

For de som har vært innom meg her noen ganger ser at det har skjedd noen forandringer! Jeg prøvde å mekke litt på den gamle, men jeg kan jo ingenting om det. Den ble stygg og rar og så fant jeg ut at jeg tar bare en helt annen. Synes jo det var litt gøy med en "extreme makeover", hehe:)

Jeg strever litt med å finne ut hvordan jeg skal få inn linkene, det kan nok ta noen dager. Det er ikke fordi jeg er veldig, veldig dårlig, men fordi jeg skal bort noen dager. Jeg skal på Åpta, skal fortelle de nye ettåringene som er der hele uka om Madagaskar. Men, siden jeg også er en "ny" ettåring, blir jeg litt lengre enn de andre gamle som kun skal være der to dager.

En annen ting, "NY" JOBB! Jeg er nå tilbake på lageret på Tinfos. Feiebilen har fått igjen sin trygge tilværelse med vant sjåfør, mens jeg sitter på lageret og teller skruer. Vel, jeg gjør da i grunnen ikke det hele tiden, men må man så må man:)

Så, siste tingen. Jeg tror jeg har nevnt for dere at jeg har planer om å starte å skirve på engelsk, vel, jeg vil det fra nå av. Skal ihvertfall forsøke!

No comments: