Monday, July 31, 2006

jeg elsker sommeren!!

For de som har kjent meg en stund er det et ikke et sjokk å høre at jeg ikke er så glad i snø. Joda, litt hvitt på trærne og en liten skitur (med kvikk lunch garanti) i året er helt greit, men jeg ELKSER sommeren. Derfor, ting jeg liker med sommeren!: (Jeg lager ikke en så veeeldig lang liste, bare noen få punkter:)

* barbeint, åja!
* lange lyse kvelder
* fugler som kvittrer
* sjøen!
* late dager på stranda
* beacvolley
* spise krones is
* blide mennesker
* et ny høst med nye eventyr ligger foran
* kjøre bil med åpne vinduer
* bade, bade , bade!
* leirer og sånn, herlig!
* venner hjemme fra ferie
* sol om morgenen når du står opp
* grillings med gode venner
* mimring, det er jeg stor fan av

Det er så mye mye mer, men det var dette jeg kom på nå. Det kjipe er at sommerferie også betyr sommerjobb! Altså blir det ikke så mye tid til å nyte sommeren, men jeg prøver ihvertfall. Fortsatt, GOD SOMMER!

No comments: