Monday, July 10, 2006

Jeg, en feiemaskinsjåfør!

Jepp dere, det er sant! I dag startet jeg min karriere som feiemaskinsjåfør. Den skal da vare i to uker, hvis ikke jeg ødelegger så alt for mye da:)
Som de fleste vet jobber jeg på smelteverk hver sommer, i år er det ingen unntak. Men, i år er det ikke bare på lageret jeg skal få svette, i år skal jeg også få prøve meg på et av de mange store leketøyene. Hihi, jeg synes det er veldig morsomt da. Etter èn dags opplæring (altså i dag), skal jeg fra nå av kjøre rundt å gjøre verden til et renere sted, i like it!
Jeg har da altså vernesko, sånn blå og oransje bukse og jakke, hjelm, hansker og ikke minst vernebriller. Jeg lover deg, det er litt av et syn. Kjerra blir min i to uker, det verste er rengjøringa som jeg må gjøre på den hver dag. Jeg holdt meg tålig ren hele dagen helt til det var på tide å vaske gliset, da spruta søla over hele meg, herlig!!!! Jaja, da føler jeg at jeg har gjort litt hardt arbeid og passer litt bedre inn sammen med de barske mannfolka jeg henger med, jauda, finfint med sommerferie!

2 comments:

Anonymous said...

Hei Kristiin!!
Wow, nå har du jo virkelig gått høgare opp i gradene på smelteverket ditt - eg er imponert! Det var veldig koslig å treffe deg på Sommer i Sør, sjølv om det blei ein kort visitt frå min side. Trøtte og slitne var me begge to og..! Men stas!!
Håpar eg ser deg igjen iløpetav sommaren før du vender nesa di mot London - det blir tøft!!
Gud velsigne deg, Kristin!
Stoor klem frå Siri >===Ü===<

Anonymous said...

d'ahoana letsy!
inona vaovao? ;)
savner dere!!!! alle sammen! men jeg får jo treffe de fleste snart, da. det blir gøøøy :P
kos deg med feiemaskinen din, du, så skal jeg rydde rommet mitt og svare ja til skolen. nei vent, det har pappa allerede gjort... :)
gla i duu!