Thursday, November 02, 2006

My week

Some of you might have understood that i've had some task which hasn't been very exiting, at least for me. But, from this week i've got some new things, Hurrah!
So, let me fill you in!


Monday: I work at the "Genesis project". My task is to look after cute kids while their parents study. They're from six months old, i love it!
Tuesday: Team day! The team get together for bible studies, prayer and just hanging around sharing ups, downs and challenges. We have a great time together!
Wednesday: I work in the parish of St. Philip's and St. James with Hildegunn in Whitton. Again, lovely kids! We play and entertain while their mummies talk and do a "family time" course. In the evening i go to "fellowship group" at St. Paul's, it's quite good! I'm hoping that some more people will join us.
Thursday: My only day of serving in the Open House Cafe. There is also a school assembly which we go to. In the evening it's Alfa, i serve and do the washing up.
Friday: DAY OFF!!!
Saturday: DAY OFF!!/tasks that need to be done.
Sunday: Sunday school and the Young People's group (the YP's).

So, that's my week, pretty full eh? I like it!

5 comments:

Anonymous said...

Hei!
Håbe du får d litt bedre nå framøve:-) Kan me snart Skypa igjen???? D va såå kjekt å snakka me deg!

Klemmmmm

Anonymous said...

Manao ahoana Tompoko? Hi Kristiiin, I am originaly from Madagascar but have been to The UK for many years. I guess that you stayed in the town where I was born, Antsirabe in the Norwegian Mission. Thank you for reminding me Dago. I miss it so much. Veloma. D RR

Claudius said...

Helleu beibi!

Tenkte kanskje at jeg ikke skulle legge inn kommentaren min her, rett etter D RR. Tipper det er en deilig neger med kruskrøller og brune øyne som utdanker meg helt i gamet. Det blir liksom som å hoppe etter Wirkola, men jeg tar sjansen. Jeg vet at jeg ikke har så mye å stille opp med mot biffer fra Antsirabe, men hvem har vel det?

Koselig kommetar på bloggen min! Jeg kan godt komme å stelle deg når du er syk! Belag deg på å ligge i et rotehøl mens ABBA spilles for full guffe. Oppvask til taket og med en gedigen sminkeveske lett tilgjengelig. Si ifra når The Flu begynner å melde sin ankomst og jeg setter meg på første fly!

Høres ut som om du har en ganske så stram timeplan så du har vel ikke tid til å bli syk, men jeg håper å se deg med tid og stunder likevel!

Kos deg med korgutter og prestespirer i England. "har du lyst har du lov - fordi du fortjener det!"

Løvv ya!

Stor klemz fra meg=)

Anonymous said...

Hei Kristiin!!!
Tenkte eg måtte gi lyd fra meg. Er jo så lenge sia me har snakka! Det e rdumt, men me er jo begge opptatte så d blir jo litt vanskelig, men morsomt å lese om deg på bloggen din! Ser ut som om du stor koser deg! Og det burde du, høres kjempe bra ut, men slitsomt. Så pass på deg selv og slapp litt av og! Er imponert av deg assa! Du er genial, savner deg! Gla i deg!
Klem Bjørg Marit

Kristiiin said...

Wow, people from Madgascar here! Misaotra lesy a! Males me really happy!! I miss it soo much!

Bjoer Marit! Det var lenge siden det! Savner de gode gamle dager da du var rett bort ganga ja. MAA treffes til sommeren! klemklemklem