Tuesday, August 08, 2006

Moving on

I was looking at some blogs and found this. This is all the missionaries that ended their period at Madagascar this year. I'm sitting on the roof of the car with Kristian on my lap.
Last week I met with the new volunteers and the volunteers that came home this summer. It was time for debriefing, saying goodbye and moving on. I've had a hard time "getting over" Madagascar and I probably never will. But, at the same time I'm so exited about London that I can't stop thinking about it!!

Just want to say to the people on the picture and the people that are still down there, I MISS YOU!! Thank you for a super year! Hopefully I'll see you soon:)

2 comments:

Anonymous said...

Hei kjære!
Koselig bilde du har der! Fine folk:) Madagaskar er bra!!! men London blir nok også veldig bra! Håper å få se deg før du reiser. Husk at Løkka er aldri for langt unna:)

I dag hendte det noe sprøtt!! Det var en fremmed, sinna mann som slo hardt mot meg med en kraftig knyttneve... Da ble jeg redd! Det ble de fem barna mine også! Men han traff ikke noe særlig, jeg backa ganske kjapt som en refleks. Neste gang jeg ser han skal jeg ta en stor omvei! Huttetu!

Kristiiin said...

hei vennen!! Koselig å snakke med deg i går:) Jeg tror hvem som helst hadde blitt redd om de hadde møtt på den skrullingen, det hadde ihvertfall jeg!

Selvfølgelig sees vi i oslo! låvv ya!