Friday, August 11, 2006

Where will I live?


I thought that it would be fun to show you where I'll be living and working next year. I'll be working in the Parish of Brentford witch consists of two churches, St.Paul's and St.Faith's. I'll be working at St.Paul's. If you want to know more about that, go to their web site! It is: www.parishofbrentford.org.uk Have a look!

Two days a go I had a long first talk to my host. Her name is Melanie Green and I can't wait to meet her in real life. I'm so exited about this!

7 comments:

Torunn og Christoffer said...

Would you please write in Norwegian? I don't understand English!!! :(

Kristiiin said...

Gla i dæ au!

Siri og Jørgen said...

Det er - etter mi meining - litt av ein overgang du har kasta deg ut i! Frå Madagaskar til storbyen London, tøft er det!! Eg heiar på deg :) Lykke til, Kristiin!!! Når reiser du?

Kristiiin said...

Hei Siri!
Jepp, det blir nye boller det der, gleder meg!! Reiser 30 august, kommer forresten til oslo den 19, JIPPI!!!!

Siri og Jørgen said...

Så bra! Då kan det hende me kanskje møtes, dersom du blir der nokre dagar! Eg flytter med tinga mine til Notodden til tysdag, også har eg tenkt meg til Oslo rett etter helga, rundt den 22./23. kanskje, har nemlig fri fram til 4. september. Me treffes nok om me er i Oslo samtidig i alle fall, ha ei feiande flott veke som kjem :)

Anonymous said...

Hi Kristiin,

The blog looks great. Thanks for writing in English!

I noticed the Parish website address link is missing the final 'd'.

Looking forward to meeting you.

God bless,
Derek

Kristiiin said...

Ooops! I'll fix that. Luckely it still gets you to the right page if you press on it:) Thanks for checking out my bubble!

Not much time left now, it'll be great to get started!

God bless!