Wednesday, March 01, 2006

Back to normal!

Jeg har alltid gode forklaringer på lur når det gjelder min labre innsats på oppdateringer av bobbla mi. Skal spare dere for mye nå, men kan jo si litt om det som har skjedd i det siste. I dag er det onsdag, det vil si kordag. Så, jeg har sunget i kor i dag, det var gøy som vanlig. Ellers har jeg og Elin vært på markedet. Der kjøpte vi litt stoff, pluss ble venner med noen av de mange sydamene som sitter rundt forbi. Vi gav dem litt å gjøre, jeg ble ihvertfall fornøyd. Tror det var litt verre med Elin som fikk noe som er mistenkelig likt en klovne drakt, hehe!
I dag tidlig gikk jeg til fattigskolen der jeg jobber (skal skrive mer om det senere). Men, jeg var der bare ti minutter, fikk veldig vondt i hodet. Grunnen: skulle stå opp i natt for å drikke litt, rommet var mørkt. Det jeg ikke visste eller la merke til var at skapdøren min sto oppe. Den er rett ved sengen min og den har en lite håndtak av jern som stikker ut... Uten å gå dypere inn på det, jeg fikk vondt!
Forrige uke var det MM = misjonærmøte. Sindre har sikkert skrevet noe om det, sjekk siden hans. Men, vi hadde ihvertfall ansvar for underholdning av misjonærbarna den uka, det var masse jobb!! Det var leking, sygning, forming og mye mer hele dagen, vi hadde veldig mye gøy:) Ungene her på tunet går enda litt trøtte omkring, men jeg tror nok ikke de ville vært uken foruten.
Ellers.... hmm. hva skal en si, jo: MERETHE KOMMER!!! merethe er da min kjære gode venninne fra Kvitsund. Vi bodde på rom sammen et halvt år, det var tider det. Hun har bodd her som liten og jobbet her i fjor gjennom Hald. Nå kommer hun på besøk til meg og skal bo hos meg i èn måned, er så glaaaad! På fredag setter jeg meg på taxi-broussen for å hente henne, weee!!
Nå er det sent, tror jeg vil sove jeg.. God natt!

No comments: