Friday, March 17, 2006

Sooool!

Som alle vet så har Madagaskar klengenavnet "solskinnsøya". Vel, i dag hadde vi tenkt å dra litt nytte av sola og få litt farge på våre hvite kropper. Etter litt overtalelse fra min side gikk vi bort på hotell Thermes for å teste ut solsengene og bassenget. Det var deilig å ligge der å kjenne varmen og ikke minst stupe ut i det kalde vannet, herlig! Det var ikke så lenge vi lå der til bruning, kanskje to timer, men farge ble det!! Merethe var knallrød allerede da vi gik derfra, dere kan jo tenke deg hvordan hun ser ut nå. Kloke meg tenkte at jeg er jo vant til sol, trenger ikke såååå mye solkrem, tok feil jeg... Begge to er nå helt ufattelig røde og jeg kan love deg at det er ganske smertefullt å sitte å skrive. Det er helst fremsiden som har fått lide, ryggen skal vi svi en annen dag:)

Ellers har vi vært flinke i dag, vi har spilt volley. Merethe spilte vel to timer og jeg tre. Det som var litt ille i dag var at det aldri ble overskyet slik det pleier, så vi spilte i steikende sol. Det var så varmt!! Fikk nok forbrent noen kalorier ja. I morgen så fortsetter vi vår aktive hverdag med sykkeltur til Tritriva. Det er ganske langt og ganske så mange oppoverbbakker, jaaa! Skal fortelle mer om det i morgen. Til da, ha det bra!

No comments: