Thursday, March 02, 2006

Snart her!

Nå er jeg fra meg av glede! I morgen reiser jeg til Antananariva (Tana) for å hente Merethe! Gleder meg så! Reiser etter jobb, så det blir vel i elleve tiden tenker jeg. Dagen i Tana blir nok kjedelig, men den som venter på noe godt venter aldri forgjeves, det er no sånt:)

Dagen i dag har vært ganske normal, litt slapp. Jeg og Sindre tok en tur til golfklubben for å betale noe. Mens vi sykla regna det ganske bra, det som er litt moro er at jeg ikke har skjermer på sykeklen min.. Du kan jo tenke deg hvordan jeg så ut etter å ha sykkla en stund på gjørmevei, hehe.. En ting er å være dekket av gjørme, noe annet er å være hvit, jente, sykklende òg være dekket av gjørme! Jeg lover deg, er vant til tilrop, men i dag var det helt sinnsykt. Folk lo, stirret og brølte etter meg. Det er ikke så rart, jeg så jo ganske så rar ut, hehe:) Men, det var i grunnen bare moro da.

Ellers har jeg hatt ettermiddagsskole i dag. Det er for de norske barna som går på småtrinnet, pluss femåringer. Vel, i dag var vi to + meg .. Det var koselig da, jeg leste eventyr og så tegnet vi men jeg fortalte om snøen i Norge og mitt lille gjørmebad i dag, hehe. Er ikke så veldig selvhøytidelig, gøy å få unger til å le.

Vel, nå er det på tide å gjøre noen forberedelser, to be continued!

No comments: