Wednesday, March 15, 2006

Rusleturer


Det er ofte vi her på tunet føler for trangen til å strekke på beina også utenfor tunet. Noen står opp med solen for å få litt fred og ro samtidig som det bilr en god start på dagen. Andre (som meg) liker å tusle lags gatene når mørket har falt over byen og gatene er litt mer folketomme. Vil du gå tur på dagen så er det varmt, mange tiggere og ikke minst pusse pousse menn som gjerne tar deg en tur for noen småpenger. Spaserturer her kan ikke sammenlignes med turer hjemme. Jeg kommer til å både være glad og trist når jeg kommer hjem og alltid får gå i fred.
Bildet er av meg og Martha, norges siste internatbarn på madagaskar. Vi går ofte en tur sammen, det er så koselig det. Martha går i tiende klasse og er en av mine mange småsøsken her på tunet:)

No comments: