Friday, March 24, 2006

Tiden går


Nå har det gått noen dager siden forrige oppdatering, grunnene er mange, men det er det kjedelig å gå inn på. I grunnen er det ikke så mye som har skjedd, dagene har i grunnen gått sin vante gang og det har vært ganske så deilig. Vi har hatt kor, gått på markedet, spist på restaurant, spilt volley og gått på maredet igjen. Vi liker oss der. Merethe, Jenny og jeg gikk rundt på det store markedet (tsena asabotsy) i tre timer her om dagen. Det var moro, gikk plasser vi aldri hadde vært før. Merethe hadde virkelig storshopping. Det ble vaffeljern( se bildet), genser, sko og ikke minst sukkerrør. Det var noe hushjelen vår mente var veldig morsom, hun kalte oss unger og lo som bare det da vi satt og tygga på det bambuslignende røret, Det var første gang jeg smakte sukkerrør, det var skikkelig godt!

Jeg har det veldig bra for tiden jeg, men gruer meg veldig til Merethe reiser, det blir fryktelig trist. Det som er bra er at dagen etter at hun har reist kommer mamma, pappa og søstera mi, Monica. Det blir stas det:) Det er bare ti dager til de er her!
På søndag (eller mandag) reiser jeg og Merethe til Ihosy, der skal vi på hjemmeskole til familien Küspert, det blir bra. Da skal jeg være lærer, hehe, det blir moro. Så, neste uke blir det dødt her på bloggen, håper dere overlever!.

2 comments:

Anonymous said...

-og vaffeljernet har allerede stekt sin første vaffel!!! Virka bra det! Flott! Supert!!! Malgère likte også vaffelen:) Hurra!!!! Men huff da, nå drar jeg om en uke... Først er det Ihosy for alle penga; blir gøy det! Plassen som i "lonely planet" er beskrevet som "plassen der du ikke vil stoppe, men bare kjøre gjennom...

Anonymous said...

ser at jeg sliter litt med tegnbruken...""!