Friday, March 03, 2006

Tanker om bloggen

Naa faar vel de fleste sjokk, jeg skriver jo nesten hver dag, hehe. Det er fordi jeg har insett at jeg ikke trenger aa legge ut bilder og sann hver eneste gang. Dette skal bare vaere en plass hvor jag kan skrive ned litt om det som skjer og hva jeg tenker. Ja, saa da blir det kanskje letter aa skrive, skal ihvertfall proeve.

Grunnen til at jeg skriver saa rart er at jeg sitter paa en internettkafe i Tana, hvis du ser paa bloggen min av og til saa vet du hvorfor jeg er her. Jeg tok taxi-brousse, det er alltid en opplevelse. I dag trodde jeg at jeg ble kidnappet, det er jo action i hverdagen. Jeg ble nesten dytta inn i en tom brousse, eller det var jeg og tre menner sp tom er feil.. Ble litt skeptisk kan du si, men de sa vi skulle hente noen folk lengre borte, heldigvis stemte det og jeg kunne puste normalt igjen. Saa naa er jeg her, i levende live:)

Hva synes egentlig folket om bloggen min? Lurer litt paa hvem som leser her jeg, blir veldig glad for litt tilbakemeldinger, ihvertfall et "Hei!" Dere finner mailadressen min her paa siden, men kan jo skrive den enda en gang (har jeg lyst paa mail? JA!) : kristinstaalesen.gmail.com

ok, da blir det mer senere, naar Merethe er her, hihihihhi!

3 comments:

Lill Therese said...

JAH!! Skriv innlegg oftere!! :) Oppdateringer og tanker om ting og tang. Jeg vil kjempegjerne lese!! :) Håper du har det fint! Kos deg med besøk!!

Kristiiin said...

da skal jeg det! takk for kommentar, da blir jeg saa glad! Naa har hun kommet, weee! Har vaert i dyreparken naa, hihi, moro:)

Anonymous said...

Kristiiin!! Det er kjempemorro å lese hva du driver med! jeg er bare elendig til å sende mail eller skrive kommentarer... :( unnskyld!