Tuesday, March 14, 2006

Fandriana og litt mer

Det er tirsdag morgen, internett er svært så ustabilt etter tordenvær på søndag. Tordenvær i Norge kan ikke måle seg med tordenvær her, det er sikkert. Uansett, jeg kom til Antsirabè i går, uten Merethe... Hun fant seg en gammel flamme og klarte ikke å reise, neida:) Vi var der bare fra lørdag, så hun følte for å være der litt lengre siden hun bodde der seks måneder i fjor. Jeg har jo en jobb å gjøre her, så jeg dro. Vet ikke om hun kommer i dag eller i morgen. Hun har kameraet mitt, så det får bli litt bilder når hun kommer.

Tiden går veldig fort nå! Det er jo bare litt over tre måneder til jeg reiser, det er ikke lenge. Tiden kommer til å suse avsted. Nå er Merethe her, degen etter at hun har reist kommer mor,far og søster, hurra! De blir her i tre uker, da blir det noe reising. Etter det reiser jeg til Mahajanga for igjen å prøve lykken når det gjelder turnè med Shalom båten. Så kommer 17 mai, med det følger det mye jobb. Etter 17 mai er det jo bare avslutninger og pakking før tunet tømmes for folk 20 Juni, TRIST! Jeg reiser ikke 20 juni, har ikke helt bestemt meg for når enda, liker å få skikkelige avslutninger. Dessuten har jeg bursdag 29, hadde jo vært gøy å feiret den her, så vi får se.

Nå må jeg gå å gjøre noe fornuftig:)

No comments: