Thursday, March 16, 2006

Basket på tunet

Det er i grunnen mest volleyball det går i her på tunet, ihvertfall som jeg er med på. Men av og til så er gutta her og spiller basket, for eksempel med Rado som er misjonær. I dag skulle de det og jeg tenkte at da vil jeg ta bilde! Fant fort ut at det er veldig vanskelig å ta bilder av folk som løper rundt og hopper i ett sett, nei det ble ikke mange blinkskuddene akkurat. I det jeg hadde trykke på knappen var de for lengst på bakken igjen.
I morgen er det volley, da kan jeg også få letta litt på skinka, det har jeg godt av. Trøster meg med at alle de som ikke kjenner meg så godt har et inntrykk av at jeg er ganske så sporty, det tar jeg virkelig til meg som et kompliment, hehe:) Heldigvis er vi to av samme slag her fo tiden, i love you merethe!

Skal prøve å ta litt bilder fra volleyen i morgen. Ellers er planen for morgendagen fattigskole og kanskje en tur på et eller annet hotell for å jobbe videre med rødfargen til Merethe.

No comments: