Wednesday, March 15, 2006

Hvit hud + sol = tomat!

Her ser dere åssen Merethe så ut da hun kom tilbake fra Fandriana. Hun gikk seg en laaang tur, selvfølgelig uten nok solkrem, hehe. Sånn går det når ikke jeg er i nærheten for å mase på henne.
Hun har tatt mange fine bilder, dere skal få se noen av dem.

Dagen min i dag har bestått av fattigskolen, kor, kveldsmat hos familien Johanssen og en liten spasertur langs hovedgata her i Antsirabe. Får nesten litt hjemlengsel av å gå der og det er ikke på grunn av palmene. Det er rånegata hvor bilene brifer med både bil og anlegg, just som i Lyngdal:)

2 comments:

Anonymous said...

Jada, kjære! Bare vent til alt det røde blir gyllenbrunt og lekkert, hehe!!! Koser meg utrolig masse her på Madagaskar sammen med deg snuppa!

Kristiiin said...

Er veldig glad for å ha deg her!!! Jeg må si jeg synes vi matcher ganske bra, bare det at min rødfarge er mer konstant:)